Oct 18, 2013

raya ini

alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah
masih diberi nikmat untuk bernafas hingga saat ini..
bagaimana sambutan qurban di tempat anda..?
pasti meriah kannn..

saya..?
saya beraya di kelantan..huhu
macam-macam terjadi sebenarnya

1# solat raya
keluar rumah dengan hajat ingin solat raya di surau taman sahaja..
tapi allah menyusun yang terbaik..dari jauh kelihatan nabilah dan syadza rakan dari indonesia sedang mengayuh basikal.
nabila "eh hajar..mau ke mana?"
saya "nak solat raya..awak solat kt mana?"
nabila "ayuh solat di masjid sana yuk!"
saya "jom..sekejap saya ambil basikal"

2#beraya di rumah kak ti
paling best dapat belajar 2 resepi masakan
makaroni bakar belajar terus buat..memang anak murid mithali kann..
ada macam2..koktel nasi hujan panas
ohh..

3#sembang tentang masa depan
sekejap sahaja masa berlalu sudah hampir 3 tahun disini
masing-masing dengan rancangannya
pemilik kedai kek berjaya
bekerja mengumpul pendapatan
juga perkahwinan
pengalaman mengajar erti hidup

itulah perjalanan hidup saya..doakan exam yang akan menjelang tidak lama lagi..


moga allah sayang kita~

No comments:

Post a Comment